Jak značky dámské módy bojují proti genderové nerovnoprávnosti pomoci reklamy – Olga Dzigunova
Olga Dzigunova
Bachelor's thesis
Jak značky dámské módy bojují proti genderové nerovnoprávnosti pomoci reklamy
How women's fashion brands fight gender inequality with the help of advertising
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá dopadem feministického hnutí na marketingovou komunikaci značek dámské módy na přelomu 20.–21. století. Na začátku práce jsou popsána pojetí feministických hnutí, reklamy, feministické reklamy. Dále je přiblížen historický rozvoj módního trhu. Nedílnou součástí bakalářské práce je detailní popis jednotlivých reklamních kampaní oděvních značek v historické dimenzi, definice …viacAbstract:
The thesis deals with the impact of the feminist movement on the marketing communication of women’s fashion brands at the turn of the 20-21st century. At the beginning of the thesis are described the concepts of the feminist movements, advertising, feminist advertising. The historical development of the fashion market is also described. An integral part of the thesis is a detailed description of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2021
- Vedúci: Ing. Vladimíra Khelerová, CSc.
- Oponent: Ema Součková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DZIGUNOVA, Olga. \textit{Jak značky dámské módy bojují proti genderové nerovnoprávnosti pomoci reklamy}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/qa2o7t/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Creative marketing
Práce na příbuzné téma
-
Text and images as persuasive instruments in advertising: a qualitative discourse analysis of the VW Beetle advertising campaign between the late 1950’s and the present time
Ivan Marousek -
Online advertising campaign for the “MUA KOORRINA” company
Karina Bekesheva -
Advertising Brexit: Elements of Persuasion in the Facebook Campaign
Natália Belicová -
Internet memes as a means of persuasion in advertising discourse
Jan HRONSKÝ -
"Guys for Themselves": A Textual Analysis of the Staropramen Advertising Campaign
Monika Jančová -
New Forms of Advertising Affecting Devolli Corporation
Ardita Kasemi -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová
Názov
Vložil
Vložené
Práva