BRAND POSITIONING ZAČÍNAJÍCÍ MÓDNÍ ZNAČKY – KILLMEPLS – Martin Zeman
Martin Zeman
Bakalářská práce
BRAND POSITIONING ZAČÍNAJÍCÍ MÓDNÍ ZNAČKY – KILLMEPLS
BRAND POSITIONING OF A STARTING FASHION BRAND – KILLMEPLS
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá sestavením brand positioningu pro začínající módní značku – killmepls. Cílem je formulovat vhodné umístění značky na trhu streetwear módy s důrazem na rezonanci s cílovou skupinou – Generací Z. V teoretické části jsou shrnuty formulace značky, brand positioningu a vývoje módního průmyslu s detailním zaměřením na streetwear. Praktická část kombinuje kvalitativní metody …víceAbstract:
This thesis focuses on developing a brand positioning for the emerging fashion brand – killmepls. Aim of the work is to formulate an appropriate market position within the streetwear fashion segment, with an emphasis on resonating with the target group – Generation Z. The theoretical part outlines key concepts of branding, brand positioning, and the development of fashion industry, with a detailed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2025
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Jiří Jón, MSc.
- Oponent: Petra Průšová, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Brand positioning značky Jacobs
Linda Spanilá -
On Running’s strategy for Global Expansion and Brand Positioning
Yuliia Mosiichuk -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Corporate brand positioning in the mobile sector in the Czech market
Yarui Tang -
Škoda Auto Brand Positioning in Strategic Markets
Anna Voronina -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
The Impact of the Covid 19 Pandemic on Maybelline New York’s Brand Strategy in the Czech Market
Terézia Grelnethová -
Corporate brand strategy of global coffee companies and the use of local cultural elements
Diana Mykhalchuk
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses qa5yif qa5yif/2
16. 4. 2025