Ing. Jiří BEJTKOVSKÝ

Bakalářská práce

Didaktické prostředky uplatňované při výuce předmětu Marketing (pro výuku 2. ročníku bakalářského studijního programu na Fakultě humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně)

Didactic Means Applied in Teaching of Marketing (For 2nd Year of Bachelor Degree Programme at Faculty of Humanities Tomas Bata University in Zlín)
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá didaktickými prostředky uplatňovanými při výuce předmětu Marketing realizovaném ve druhém ročníku bakalářského studijního programu na Fakultě humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Cílem teoretické části bakalářské práce je zhodnocení typologie a různorodosti didaktických prostředků využívaných a imple-mentovaných do vyučování z hlediska různých autorů. Cílem …více
Abstract:
The bachelor thesis describes didactic means which are used while teaching the subject of Marketing. This subject is studied in the second year of studies under the bachelor program at the Faculty of Humanity Studies at Tomas Bata University in Zlín. The theoretical part evaluates typology and variety of didactic means which are used and implemented into teaching by various authors. The practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2010
Identifikátor: 14072

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Mgr. Svatava Kašpárková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BEJTKOVSKÝ, Jiří. Didaktické prostředky uplatňované při výuce předmětu Marketing (pro výuku 2. ročníku bakalářského studijního programu na Fakultě humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně). Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe