Klamavá reklama a její dopady na podnikatelskou sféru – Bc. Rostislav Pospěch
Bc. Rostislav Pospěch
Master's thesis
Klamavá reklama a její dopady na podnikatelskou sféru
Deceptive advertising and its impact on the business sphere
Abstract:
POSPĚCH, Rostislav. Klamavá reklama a její dopady na podnikatelskou sféru. Diplomová práce. Brno: Mendelova Univerzita v Brně, 2022. Tato diplomová práce se zabývá klamavou reklamou a jejím dopadům na podnikatelskou sféru. Vymezeno je širší pojetí pojmu reklama a následně také současně platná právní regulace, která je doplněna regulací mimoprávní, tedy etickou, spolu s evropským srovnáním. V návaznosti …moreAbstract:
POSPĚCH, Rostislav. Deceptive advertising and its impact on the business sphere. Diploma thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2022. This diploma thesis deals with deceptive advertising and its impact on the business sphere. A broader concept of the term advertising is defined, and subsequently also the currently valid legal regulation, which is supplemented by European comparison and non-legal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 28. 6. 2022
- Supervisor: JUDr. Bohumil Vítek, Ph.D.
- Reader: Ondřej Pavelek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / specializace:
Economics and Management / Marketing and Trade
Theses on a related topic
-
Klamavá reklama v současné rozhodovací praxi
Viktor Šelle -
Klamavá reklama
Jana Šmejkalová -
Klamavá reklama a její projevy v životě
Ivana Nevyjelová -
Klamavá reklama
Kateřina GÖTHOVÁ -
Klamavá reklama a klamavá obchodní praktika při online nakupování
Veronika Žáčková -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Kristina Kůdelíková -
Srovnávací reklama
Blanka Pivovarníková -
Guerilla marketing a jeho právní regulace
Jan Pawlik