Bc. Petra Baronová

Master's thesis

Komparace marketingové komunikace vybraných lékáren

Comparison of marketing communication of selected pharmacies
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zhodnotit současné marketingové komunikační strategie farmaceutických firem na českém trhu a navrhnout možnosti zlepšení. V teoretické části budou popsány související pojmy, jako je marketingová komunikace, komunikační strategie, spotřební chování. V praktické části bude popsán současný stav oslovování marketingových komunikačních strategií farmaceutických firem. Bude …more
Abstract:
The aim of this thesis is to evaluate the current marketing communication strategies of pharmaceutical companies in the Czech market and suggest opportunities for improvement. The theoretical part will describe related concepts such as marketing communication, communication strategy, consumer behavior. The practical part will describe the current state of addressing marketing communication strategies …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
  • Reader: Ing. Tomáš Hercig

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné