Účinnost reklamních formátů v obsahové síti Google – Daniela Obluková
Daniela Obluková
Master's thesis
Účinnost reklamních formátů v obsahové síti Google
Efficiency of Ad Formats in Google Display Network
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá účinností reklamních formátů v obsahové síti Google a je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Cílem práce bylo na základě provedené analýzy zjistit, který reklamní formát z testovaných je nejúčinnější, a to především podle výkonnostních ukazatelů s přihlížením na ukazatele charakteristické pro vyhodnocování kampaní na budování povědomí. Celkem bylo analyzováno …moreAbstract:
The Diploma thesis focuses on efficiency of specific ad formats ran in Google Display network. Final thesis is divided into two parts. First theoretical part explains basic of display advertising containing banner ads only. Second, practical part describes the results of 6 experimental campaigns including static banners, responsive ads, responsive ads with a video extension and dynamic banners based …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 10. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77446
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2019
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Huyen Korábová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77446
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
The Effectiveness of Programmatic Advertising Compared to the Classical Display Advertising: The Case of ABRA Software
František Vondrák -
Srovnání úspěšnosti reklamních kampaní v obsahových sítích Google a Seznam
Patrik Špliňo -
Využití PPC reklamy v reklamní síti Google
Jana Vacková -
The Effectiveness of Programmatic Advertising Compared to the Classical Display Advertising: The Case of ABRA Software
František Vondrák -
Porovnání efektivity formátů reklamy v display marketingu
Matěj Šafránek -
Vztah PPC reklamy a tržeb e-shopů
Tomáš Bosák -
Nastavení a vyhodnocení PPC kampaně
Jiří Procházka -
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
Martin Beneš