Klára Buřičová

Bakalářská práce

Marketingová strategie firmy Hollandia a.s. na vybraných zahraničních trzích

Anotace:
Práce se zabývá marketingovou strategii české firmy Hollandia Karlovy Vary a.s., která vyrábí mléčné výrobky. V práci jsou popsány jednotlivé složky marketingového mixu a jejich aplikace v této firmě na českém a vybraných zahraničních trzích. Závěrem této práce je uvedeno zhodnocení stávajícího stavu společnosti a návrhy možných řešení pro zlepšení situace.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2007
  • Vedoucí: Miroslava Sztogrynová
  • Oponent: Michal Škoda

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/3455

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.