Marketingová strategie firmy Hollandia a.s. na vybraných zahraničních trzích – Klára Buřičová
Klára Buřičová
Bakalářská práce
Marketingová strategie firmy Hollandia a.s. na vybraných zahraničních trzích
Anotace:
Práce se zabývá marketingovou strategii české firmy Hollandia Karlovy Vary a.s., která vyrábí mléčné výrobky. V práci jsou popsány jednotlivé složky marketingového mixu a jejich aplikace v této firmě na českém a vybraných zahraničních trzích. Závěrem této práce je uvedeno zhodnocení stávajícího stavu společnosti a návrhy možných řešení pro zlepšení situace.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/3455
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2007
- Vedoucí: Miroslava Sztogrynová
- Oponent: Michal Škoda
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/3455
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.