Charakteristika metod oceňování podniků a ocenění společnosti Saint - Gobain Weber Terranova,a.s. – Vladimír Weiss
Vladimír Weiss
Diplomová práce
Charakteristika metod oceňování podniků a ocenění společnosti Saint - Gobain Weber Terranova,a.s.
The Characteristics of Business Valuation Methods and the Evaluation of Saint – Gobain Weber Terranova, a.s. Company
Anotace:
Práce seznamuje čtenáře s charakteristikou metod oceňování podniku a stanovuje v rámci praktické části hodnotu společnosti při zachování běžné činnosti Saint -- Gobain Weber Terranova, a.s. k datu ocenění. Práce se stylizuje do znaleckého posudku, takže není provedeno pouhé ocenění, ale je zpracována strategická a finanční analýza, díky které je možné připravit odpovídající finanční plán. Pro samotné …víceAbstract:
The thesis is focused on the characteristics of business evaluation methods and determines (within the practical part) the value of company by maintenance of ordinary services of Saint Gobain Weber Terranova, a.s. company on the date of evaluation. The thesis is considered to be an expert's opinion. Not only is the valuation realized, but the strategic and financial analysis is also worked up. Thanks …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26482
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedoucí: Jan Heřman
- Oponent: Karel Zeman
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26482
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Ekonomické aspekty produktové inovace v Saint-Gobain Construction Products CZ a.s., divize Weber
Jakub Štěrba -
Analýza marketingové komunikace Divize Weber, Saint-Gobain Construction Products CZ a.s.
Jakub Diblík -
Analysis of Marketing Mix Tools in Saint-Gobain Weber Terranova, a.s.
Eva Káplová -
Analysis of Marketing Mix Tools in Saint-Gobain Weber Terranova, a.s.
Eva Káplová -
Ocenění společnosti Pekárny a cukrárny Náchod, a.s.
Veronika de Abreu -
Ocenění Kofola ČeskoSlovensko a.s. s důrazem na vyhodnocení synergií po akvizici společnosti LEROS, s.r.o.
Kateřina Raisová -
Ocenění podniku Rybářství Třeboň a.s. metodou DCF
Jiří Krůtil -
Projekt stanovení hodnoty společnosti XY, a.s. s využitím výnosových metod oceňování
Barbora Chovančíková