Využívání regionálního principu ve vzdělávací oblasti Člověk a příroda na ZŠ – Bc. Hana PALMOVÁ
Bc. Hana PALMOVÁ
Diplomová práce
Využívání regionálního principu ve vzdělávací oblasti Člověk a příroda na ZŠ
Taking odvantage of regional principle in the education area of the Human and nature at primary schools
Anotace:
Diplomová práce mapuje zajímavé lokality regionu Kladensko-Slánsko s důrazem na místní region, t.j. obec Pchery a okolí. Zahrnuje geografické, přírodovědné i historické charakteristiky.Využívání regionálního principu je podpořeno návrhem Školní naučné stezky, jejíž atraktivity jsou shrnuty na 13 informačních panelech a ukázkami pracovních listů, her a dalších učebních činností, které využívají nashromážděné …víceAbstract:
The thesis maps the interesting sites of the region Kladno-Slaný, with emphasis on the local region, i.e., Pchery village and its surroundings. It includes geography, natural and historical characteristics. This school trail proposal is supported by use of the principle of regional, whose attractiveness are summarized in 13 information panels. There are sample worksheets, games and other learning activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2011
Zveřejnit od: 15. 7. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Ladislav Podroužek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PALMOVÁ, Hana. Využívání regionálního principu ve vzdělávací oblasti Člověk a příroda na ZŠ. Plzeň, 2011. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 07. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 7. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Bi-Ge
Práce na příbuzné téma
-
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Školní vzdělávací program pro školní družiny jako efektivní nástroj pro vychovatele ŠD
Robert Jakim -
Nový školní vzdělávací program pro školní družinu v Základní škole a Mateřské škole Týnec, příspěvkové organizaci
Lenka POLÁČKOVÁ -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Školní vzdělávací program pro tělesnou výchovu na ZŠ Javorník
Miroslav JUHAŇÁK -
Školní vzdělávací program "Začít spolu" v mateřské škole v kontextu dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Erika TOMKOVÁ -
Logopedická prevence a školní vzdělávací program v mateřské škole Mečeříž
Adéla Dolečková -
Logopedická prevence a školní vzdělávací program v mateřské škole v Příbrami
Jana Halmo Andrlová