Motivační faktory a očekávání generace Z při výběru zaměstnavatele z pohledu HR marketingu – Bc. Jakub Jarolímek
Bc. Jakub Jarolímek
Diplomová práce
Motivační faktory a očekávání generace Z při výběru zaměstnavatele z pohledu HR marketingu
Motivational Factors and Expectations of Generation Z When Choosing an Employer from the Perspective of HR Marketing
Anotace:
Tato diplomová práce nabízí přehled toho, jak mladí lidé ve věku 19-26 přemýšlí v roce 2024 nad vstupem na pracovní trh. Zaobírá se motivačními faktory, očekáváními i strachy co se týče přijímacího řízení, nástupu, pracovního prostředí a práce samotné. Práce kombinuje metody sekundárního a kvalitativního výzkumu využívající hloubkové rozhovory. Analýza doplněná o originální citace respondentů nabízí …víceAbstract:
This thesis offers an overview of how young people aged 19-26 are thinking about entering the labour market in 2024. It looks at the motivating factors, expectations and fears regarding the application process, entry, the working environment and the work itself. The paper combines secondary and qualitative research methods using in-depth interviews. Supplemented by original quotes from respondents …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JAROLÍMEK, Jakub. \textit{Motivační faktory a očekávání generace Z při výběru zaměstnavatele z pohledu HR marketingu}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/qbcgr8/.
Jak správně citovat práci
Jarolímek, Jakub. Motivační faktory a očekávání generace Z při výběru zaměstnavatele z pohledu HR marketingu. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Lidské zdroje a jejich řízení v dm drogerii markt, s.r.o.
Tereza Hladíková -
Lidské zdroje a jejich řízení ve vybraném podniku
Markéta RINTHOVÁ -
Metodika péče o lidské zdroje v systému managementu jakosti společnosti Processes a.s.
Kristýna Hrdličková -
Lidské zdroje a jejich získávání ve vybraném podniku
Jitka BARTROP -
Lidské zdroje v leteckém průmyslu
Lenka Babáková -
Lidské zdroje v organizaci - získávání a výběr pracovníků
Iva Dobiášová -
Lidské zdroje v systému managementu kvality ve vybraném podniku
Markéta FIALOVÁ -
Typologie pracovníků v rámci řízení lidských zdrojů ve stavebnictví
Edita Strouhalová