Hodnotový systém jedince – jeho utváření, zdroje a předávání – Ing. Bc. Helena Konečná
Ing. Bc. Helena Konečná
Bachelor's thesis
Hodnotový systém jedince – jeho utváření, zdroje a předávání
Value system of individual - creation, sources and handing over
Abstract:
Bakalářská práce „Hodnotový systém jedince – jeho utváření, zdroje a předávání“ pojednává v teoretické části o hodnotách a jejich souvislostech z různých úhlů pohledů jednotlivých vědních disciplín s důrazem na pohled filosofický a psychologický, ale také sociologický a pedagogický. Shrnuje společné body vnímání hodnot jak v rámci jednotlivých pohledů, tak i mezi nimi. Vyjadřuje se k možnostem jejich …moreAbstract:
Bachelor thesis "Value system of an individual - its formation, sources and transmission" deals in the theoretical part with values and their context from different perspectives of particular scientific disciplines with emphasis on philosophical and psychological, but also sociological and pedagogical. It summarizes the common points of perception of values both within particular views and between …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/fv2b1/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 1. 2021
- Supervisor: doc. PhDr. Jiří Němec, Ph.D.
- Reader: Mgr. et Mgr. Martina Kurowski, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Education / Social Education
Theses on a related topic
-
Etická dilemata v klinické psychologii - propojení se Schwartzovou teorií hodnot a právní reflexe
Matěj Stříteský -
Výzkum vlivu hodnot manažera na kvalitu komunikace ve vybrané organizaci
Klára Vašicová -
Výzkum hodnot a sebepojetí dětí v sociálně vyloučených a nevyloučených lokalitách
Anežka CHADIMOVÁ -
Analýza hierarchie hodnot jedinců s poruchami chování (se zaměřením na specifické poruchy chování) v období pubescence a adolescence
Kristýna Balátová -
Vnímání a prožívání stáří v kontextu životních hodnot u zdravotních sester
Markéta HINAISOVÁ -
Pohádka jako nástroj k utváření hodnot u dětí předškolního věku.
Gabriela LEPKOVÁ -
Vliv školního prostředí na vývoj morálních hodnot žáka
Petra FRANKOVÁ -
Analýza využití axiologie při etopedickém zacházení s dospělými jedinci v podmínkách penitenciární pedagogiky
Petr Juříček