Nízkonákladové formy marketingu v HaDivadle – MgA. Matúš Labanc
MgA. Matúš Labanc
Diplomová práce
Nízkonákladové formy marketingu v HaDivadle
Low-cost marketing campaign techniques in HaDivadlo
Jazyk práce: slovinština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2013
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/l0ey0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Miroslav Plešák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/l0ey0/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Divadelní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Divadelní manažerství se zaměřením na Producenství
Práce na příbuzné téma
-
Guerilla marketing a jeho využitie v komerčných komunikáciach
Stanislava Koišová -
Návrh marketingové komunikační kampaně pro 29. ročník festivalu Regiony
Barbora Johanidesová -
Návrh marketingové kampaně pro přeshraniční turistickou atrakci Železná cyklotrasa
Elena Mikulová -
Tvorba event marketingové kampaně
Eva Němcová -
Tvorba marketingové kampaně Vzdělávacího centra Hewlett-Packard včetně metrik efektivnosti
Petra Citronová -
Návrh, realizace a vyhodnocení marketingové kampaně spojené s expanzí firmy Malvel s.r.o.
Marek Štefanič
Název
Vložil
Vloženo
Práva