Mgr. Ing. Eva Němcová, BA (Hons)

Diplomová práce

Tvorba event marketingové kampaně

Development of event marketing campaign
Anotace:
Cílem diplomové práce je tvorba event-marketingové kampaně ve variantní podobě. V teoretické části je nejprve popsáno obecně marketingové plánování, na které navazuje postup plánování a tvorby event-marketingové kampaně. Pro potřeby návrhu kampaně byla data získána metodou dotazování. Potencionálními zákazníky podniku byl vyplněn dotazník, který byl analyzován statistickými metodami. Výsledky dotazníku …více
Abstract:
This study aims to develop various types of event-marketing campaign. The theoretical part describes planning of marketing campaigns and especially planning and development of event-marketing campaign. Research data were collected by the method of survey. The questionnaire was fulfilled by potential company customers and analyzed by statistical methods. Its results were integrated into the event-marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství