Tvorba event marketingové kampaně – Mgr. Ing. Eva Němcová, BA (Hons)
Mgr. Ing. Eva Němcová, BA (Hons)
Diplomová práce
Tvorba event marketingové kampaně
Development of event marketing campaign
Anotace:
Cílem diplomové práce je tvorba event-marketingové kampaně ve variantní podobě. V teoretické části je nejprve popsáno obecně marketingové plánování, na které navazuje postup plánování a tvorby event-marketingové kampaně. Pro potřeby návrhu kampaně byla data získána metodou dotazování. Potencionálními zákazníky podniku byl vyplněn dotazník, který byl analyzován statistickými metodami. Výsledky dotazníku …víceAbstract:
This study aims to develop various types of event-marketing campaign. The theoretical part describes planning of marketing campaigns and especially planning and development of event-marketing campaign. Research data were collected by the method of survey. The questionnaire was fulfilled by potential company customers and analyzed by statistical methods. Its results were integrated into the event-marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wyyg8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Ekaterina Ovchenkova -
Návrh a vyhodnocení efektivity event kampaně
Karolína Urbanová -
Využití event marketingu při uvedení automobilu KIA Cee’d GT na český trh v roce 2013
Robert Böhm -
Návrh event marketingové kampaně ve vybraném segmentu prodeje osobních automobilů
Michal Thomas -
Návrh komunikační kampaně na event marketingovou akci
Tereza Plačková -
Návrh komunikační kampaně event marketingové akce pro vybranou společnost
Marcela Soviarová -
Tvorba event marketingovej kampane
Martina Mackovjaková -
Event Marketing a jeho využití v praxi
Valérie Nadrchalová