Bc. Martin Zeman

Bakalářská práce

Internetový marketing vybraného subjektu

Anotace:
Cílem bakalářské práce je provést analýzu internetového marketingu vybraného subjektu. Analyzovány budou jednotlivé využívané nástroje internetového marketingu a na základě provedené analýzy a zjištěných nedostatků budou navržena opatření. V teoreticko-metodologické části bakalářské práce jsou uvedeny především definice, nástroje a poznatky, které jsou běžně využívány v oblasti internetového marketingu …více
Abstract:
The aim of the thesis is to perform an Internet marketing analysis of a selected subject. Each of Internet marketing tools will be analysed and with regard to the analysis and the identified deficiencies arrangements will be proposed. In the theoretical part of the thesis, definitions, tools and knowledge that are commonly used in Internet marketing are introduced in particular. Specifically, this …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 2. 2016
  • Vedoucí: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Irena Čihovská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích