Internetový marketing vybraného subjektu – Bc. Martin Zeman
Bc. Martin Zeman
Bakalářská práce
Internetový marketing vybraného subjektu
Anotace:
Cílem bakalářské práce je provést analýzu internetového marketingu vybraného subjektu. Analyzovány budou jednotlivé využívané nástroje internetového marketingu a na základě provedené analýzy a zjištěných nedostatků budou navržena opatření. V teoreticko-metodologické části bakalářské práce jsou uvedeny především definice, nástroje a poznatky, které jsou běžně využívány v oblasti internetového marketingu …víceAbstract:
The aim of the thesis is to perform an Internet marketing analysis of a selected subject. Each of Internet marketing tools will be analysed and with regard to the analysis and the identified deficiencies arrangements will be proposed. In the theoretical part of the thesis, definitions, tools and knowledge that are commonly used in Internet marketing are introduced in particular. Specifically, this …víceKlíčová slova
Internet marketing SEO Google Analytics reklama sociální média advertising social media
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/d462m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2016
- Vedoucí: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
- Oponent: Ing. Irena Čihovská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Využití Google Analytics pro zlepšení výkonnosti internetového e-shopu
Matouš Bahník -
Využití e-marketingu na sociálních sítích a v síti Google
Petr KALAFUT -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Social Media and Gaming: Social Psychological Contributions to English Language Acquisition in Pupils in Compulsory Lower Secondary School Education.
Daniel Mark Sargeant -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro