Social Networks and its Marketing Potential for small and medium Enterprises – Bc. Alina Kovalenko
Bc. Alina Kovalenko
Diplomová práce
Social Networks and its Marketing Potential for small and medium Enterprises
Social Networks and its Marketing Potential for small and medium Enterprises
Abstract:
Thesis gave a very detailed description of the work with three social networks: Facebook, LinkedIn and Twitter. The work is intended for specialists in small and medium-sized businesses who want to promote their services through social networks. The main objective is evaluating hotels activities on social networks and propose steps which would enable the company to achieve success mainly on Facebook …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dxsqn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Jiří Šnajdar
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík -
The Comparison of development in usage of Anglicisms in Slovak and Chinese Internet communication on social networks
Ivana Polaková -
Analyses of social media marketing across culture: Consumer Behaviour on Facebook between Cultures
Mohit Vaghjibhai Thumar -
Nemám Facebook a světe div se, žiju aneb život studentů středních škol bez sociální sítě Facebook
Barbora Vymazalová -
Efficient use of social networks for marketing campaigns – the case of a maritime transport company
Juraj Hostak