Služby knihoven v celoživotním vzdělávání – Lucie HAJŠMANOVÁ
Lucie HAJŠMANOVÁ
Bakalářská práce
Služby knihoven v celoživotním vzdělávání
The Services of Libraries in Lifelong Education
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o celoživotním vzdělávání dospělých a seniorů v současnosti. Na vývoji moderní, informační společnosti ukazuje vzdělání a seberealizaci jako klíčovou podmínku existence. Nahlíží na aktuální postavení člověka, jako uživatele informací, v době informační exploze. Hlavním tématem práce je rozvoj, podpora, možnosti a příklady vzdělávání uživatelů v prostředí knihoven. Krátce …víceAbstract:
This bachelor thesis investigates the life-long learning of adults and retired at present day. The work shows education and self-realization as the key condition for existence in modern/information society, as well as it looks at current role of a human being as the user of information in the age of information explosion. The main topic of the thesis is the development, support, opportunities, and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Dagmar Svatková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAJŠMANOVÁ, Lucie. Služby knihoven v celoživotním vzdělávání. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Humanistika
Práce na příbuzné téma
-
Celoživotní vzdělávání knihovníků prostřednictvím informačních technologií
Marie Packová -
Informační gramotnost v celoživotním vzdělávání dětí ve věku 10 až 12 let: návrh konceptu metodiky
Jiří Horák -
Celoživotní vzdělávání seniorů v knihovnách na příkladu Masarykovy veřejné knihovny Vsetín
Zajíčková Zajíčková -
Celoživotní vzdělávání v kontextu informační společnosti
Kateřina HANÁKOVÁ -
Moderní přístupy ke vzdělávání seniorů v informační gramotnosti
Iveta Jansová -
Celoživotní vzdělávání knihovníků prostřednictvím informačních technologií
Marie Packová -
Mimoškolní vzdělávání knihovníků a informačních pracovníků
Markéta Kukrechtová -
Otevřené vzdělávání v knihovnické praxi
Radek Kašpar