Vliv současné pandemické situace na chování subjektů v gastronomickém odvětví na socialních sítích – Veronika Mičková
Veronika Mičková
Bakalářská práce
Vliv současné pandemické situace na chování subjektů v gastronomickém odvětví na socialních sítích
Effect of the current coronavirus pandemic on culinary companies regarding social networks
Anotace:
Práce se zaměřuje na chování dvou gastronomických subjektů, kterým se vlivem pandemické situace změnil přístup a vnímání zákazníka. Oba subjekty byly nuceny ke změně strategie, zejména na poli sociálních sítí. Prvním analyzovaným subjektem je gastronomická společnost nacházející se v Praze. Jedná se o větší subjekt, který se skládá z více provozů. Jedním z těchto provozů je právě analyzovaná restaurace …víceAbstract:
This thesis focuses on behavior of two gastronomic companies, which had to change the approach to customer base, because of global coronavirus pandemic. Both companies were forced to change strategies mainly in field of social networks. The first analysed company i sone stationed in Prague. Its larger of a size and has multiple operations. The particular analysed subject from this company is a restaurant …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Alexander Galba
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MIČKOVÁ, Veronika. \textit{Vliv současné pandemické situace na chování subjektů v gastronomickém odvětví na socialních sítích}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/qctlsh/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Aelita Li -
Social Media Marketing
Ishtiaq Ahmad Danish -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon
Název
Vložil
Vloženo
Práva