Marketing Strategy of L´Oréal Men Expert – Martin Minařík
Martin Minařík
Diplomová práce
Marketing Strategy of L´Oréal Men Expert
Marketingová strategie značky L´Oréal Men Expert
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na přípravu marketingového plánu a je rozdělena do dvou hlavních částí. První část popisuje teoretické přístupy, které bývají doporučovány při přípravě jakéhokoliv marketingového plánu. Hlavními tématy jsou segmentace trhu a positioning značek. Druhá část je praktickým příkladem aplikace této teorie na konkrétní příklad značky L'Oréal Men Expert. V praktické části …víceAbstract:
This Master's thesis is focused on the development of a marketing plan and it is divided into two main parts. The first part describes the fundamental theoretical approaches that are suggested to be used during a preparation of any marketing plan. The main topics are segmentation of markets and positioning of brands. The second part is a practical example of an application of this theory on a …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38938
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 9. 2013
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Veronika Mičáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38938
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Business plan
Karina Bodeneyeva -
Development of marketing strategies and plans based on clustering, cluster analysis and segmentation.
Anton Barinov -
Segmentace a targeting v DM praxi konkrétního podniku
Jan Svoboda