Výuka základů hry na bicí soupravu – Barbora WÜRFELOVÁ
Barbora WÜRFELOVÁ
Bakalářská práce
Výuka základů hry na bicí soupravu
Nepominutelné aspekty pro dobré základy hráče
Teaching the basics of drumming
Anotace:
Tato bakalářská práce má název "Výuka základů hry na bicí nástroje" a její podnázev se jmenuje "Nepominutelné aspekty pro dobré základy hráče". Práce je zaměřena konkrétně na výuku bicí soupravy a problematiku s tím spojenou. První z částí obsahuje informace o bicích nástrojích a možnostech výuky na bicí soupravu. Další z částí se zaměřuje na pedagogiku a metodiku výuky na bicí soupravu, pedagogický …víceAbstract:
This bachelor's thesis is entitled "Teaching playing percussion instruments" and the subtitle is called "Indispensable aspects for a good player foundations". Thesis is specifically focused on teaching how to play the drum set and the issues related to it. The first section covers information about percussion instruments and the options of education in playing the drum set. The next section focuses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: MgA. Václav Krahulík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
WÜRFELOVÁ, Barbora. Výuka základů hry na bicí soupravu. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Popularizace hudby a organizace hudebního života
Práce na příbuzné téma
-
Bicí souprava v různých hudebních stylech (zaměřeno na ZUŠ)
Martin DUŠEK -
Sémiotický pristup k analýze reklamy
Michaela Smutná -
Venkovní vyučování jako inovativní přístup k výuce českého jazyka a literatury
Alžběta Matějíčková -
Přístup Housing First k řešení bezdomovectví osob s duševním onemocněním
Markéta Mílová -
Svobodný přístup k informacím ve vztahu k veřejné správě
Daniela Vaculíková -
Respektující přístup a nenásilná komunikace v MŠ
Eva Jakešová -
Přístup k učení dospělých studentů a absolventů kombinované formy studia na vysoké škole
Eliška Himmlová -
Otevřený přístup ve vědecké komunikaci z pohledu autorů
Jana Ševčíková