Typologie spotřebitelů na trhu se sportovním vybavením – Bc. Kristýna Mahoušková
Bc. Kristýna Mahoušková
Diplomová práce
Typologie spotřebitelů na trhu se sportovním vybavením
Typology of consumers on the sports equipment market
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vytvořit typologii spotřebitelů na trhu se sportovním vybavením. V první části práce budou objasněna teoretická východiska týkající se spotřebního chování a marketingového mixu. Ve druhé kapitole bude představen trh se sportovním vybavením a jeho makroprostředí. Třetí kapitola bude zaměřena na přípravnou a praktickou fázi výzkumu. Čtvrtá kapitola bude věnována tvorbě výsledné …víceAbstract:
The aim of this thesis is to create a typology of consumers on the sports equipment market. In the first part of the thesis, the theoretical starting points regarding consumer behavior and the marketing mix will be clarified. In the second chapter, the sports equipment market and its macro environment will be presented. The third chapter will focus on the preparatory and practical phase of the research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/n6hs6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Tomáš Hruzík, MSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování v oblasti sportovní a zdravé výživy
Aleš Juřík -
Analýza spotřebitelského chování na trhu sportovní výživy a doplňků stravy
Veronika Šigutová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu se sportovní obuví
Daniela Krčová -
Analýza spotřebitelského chování
Natálie Helisová -
Změny spotřebitelského chování v maloobchodě se sportovním oblečením v důsledku vzniklé ekonomické situace
Kamila Ungr Anýžová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu sportovního oblečení
Kateřina Skládalová -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The Effects of Product Placement on Consumer Behavior (Důsledky product placementu na chování spotřebitele)
Steven Van Wichelen