Klára Šimánková
Diplomová práce
Image a identita značky adidas
Image and identity of adidas brand
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na image a identitu značky, čili rozdíl mezi vnímáním značky spotřebitelem a obrazem, o který se snaží tvůrce image. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V rámci teoretické části je definována značka, její prvky a zejména pak funkce, které jsou důležitou součástí celého brand buildingu, neboť je potřeba vidět zcela jasně výhody, které značka poskytuje. Práce …víceAbstract:
The master thesis deals with brand image and identity, the difference between brand perception from the customer point of view and from the creator point of view. The thesis is divided into theoretical and practical part. In the frame of theoretical part there is a brand definition, its components, functions which are the most important part of brand building since it is necessary to see the advantages …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45750
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2015
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45750
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
Jan-Michel Gawinski -
Environmental Marketing and Brand Perception in the Sports Apparel Industry
Matthew Allen -
Consumer Perception of Brand Hollister on the Czech Market
Lenka Kotková -
Brand perception - case study of Czech Railways
Tereza Vavroušková -
Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
Tereza Šaberl -
Politický Brand. Analýza mentálních map vnímání značky "Evropská unie" prvovoliči
Lukáš Pazourek -
Intercultural Perception of Brand Image for Smartphone Producer
Chunping He -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová