A Marketing Mix Analysis of DV Buddy in Order to Increase Competitiveness – Michal Bém
Michal Bém
Bachelor's thesis
A Marketing Mix Analysis of DV Buddy in Order to Increase Competitiveness
A Marketing Mix Analysis of DV Buddy in Order to Increase Competitiveness
Abstract:
The main objective of this thesis is to collect fundamental data about the DV Buddy product, its potential competition, potential markets that could be targeted and suggestions on how to construct marketing mix. Thesis is divided into two parts: theoretical and practical. Theoretical part is focused on the knowledge that is required to construct the practical part. Practical part is focused on fulfilling …moreAbstract:
Hlavním cílem této práce je shromáždit základní data týkající se výrobku DV Buddy, jeho potenciální konkurence, potenciálních trhů, na které je možné zacílit a předložit návrhy jak konstruovat marketingový mix. Práce je rozdělená na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část zaměřuje svou pozornost na znalosti, které jsou potřebné k vytvoření praktické části. Praktická část se soustředí na …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2017
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BÉM, Michal. \textit{A Marketing Mix Analysis of DV Buddy in Order to Increase Competitiveness}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2017. Available from: https://theses.cz/id/qd3lxc/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bém, Michal. A Marketing Mix Analysis of DV Buddy in Order to Increase Competitiveness. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Možnosti využití dýchací techniky s uzavřeným okruhem u potápěčů BZS
Jiří Šejba -
Marketingový mix vybraného podniku
Miguel Sanchez Delgado -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna
Eva Hájková -
Marketingový mix vybraného podniku
Lenka Pavlová -
Marketingový mix vo vybranom podniku poskytujúci služby
Natália Mesárošová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Lenka Wawrzaczová -
Marketingová segmentace
Venera Argirova