A Marketing Mix Analysis of DV Buddy in Order to Increase Competitiveness – Michal Bém
Michal Bém
Bachelor's thesis
A Marketing Mix Analysis of DV Buddy in Order to Increase Competitiveness
A Marketing Mix Analysis of DV Buddy in Order to Increase Competitiveness
Abstract:
The main objective of this thesis is to collect fundamental data about the DV Buddy product, its potential competition, potential markets that could be targeted and suggestions on how to construct marketing mix. Thesis is divided into two parts: theoretical and practical. Theoretical part is focused on the knowledge that is required to construct the practical part. Practical part is focused on fulfilling …viacAbstract:
Hlavním cílem této práce je shromáždit základní data týkající se výrobku DV Buddy, jeho potenciální konkurence, potenciálních trhů, na které je možné zacílit a předložit návrhy jak konstruovat marketingový mix. Práce je rozdělená na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část zaměřuje svou pozornost na znalosti, které jsou potřebné k vytvoření praktické části. Praktická část se soustředí na …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bém, Michal. A Marketing Mix Analysis of DV Buddy in Order to Increase Competitiveness. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Philology / English for Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti využití dýchací techniky s uzavřeným okruhem u potápěčů BZS
Jiří Šejba -
Marketingový mix vybraného podniku
Miguel Sanchez Delgado -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna
Eva Hájková -
Marketingový mix vybraného podniku
Lenka Pavlová -
Marketingový mix vo vybranom podniku poskytujúci služby
Natália Mesárošová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Lenka Wawrzaczová -
Marketingová segmentace
Venera Argirova