Nízkonákladové letecké společnosti na českém trhu – Aneta MUCHOVÁ
Aneta MUCHOVÁ
Bakalářská práce
Nízkonákladové letecké společnosti na českém trhu
Low-cost airlines on the Czech Republic market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá nízkonákladovými leteckými společnostmi na českém trhu. V první kapitole je popsán původní obchodní model nízkonákladových leteckých dopravců a podtypy obchodních modelů podle toho do jaké míry jsou tyto obchodní strategie společnostmi aplikovány. Druhá kapitola pojednává o fungování leteckých společností na českém trhu a na vybraných zahraničních trzích. Zahraniční …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the low-cost airlines on the Czech market. In the first chapter, the original business model of low-cost airlines is described. According to the degree of implementation by the low-cost carriers the suptypes of this model are introduced. The second chapter contains description of how the low-cost carriers work on the Czech market in comparison with selected foreign markets …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016
Zveřejnit od: 21. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Sára Závodná, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MUCHOVÁ, Aneta. Nízkonákladové letecké společnosti na českém trhu. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Anglická filologie - Aplikovaná ekonomická studia
Práce na příbuzné téma
-
Nové trendy v letecké přepravě (nízkonákladový přepravce)
Martin Vlček -
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
Narek Arzumanyan -
Finanční analýza leteckého dopravce
Lucie Pechníková -
Problematika zavedení nové linky u leteckého dopravce
Lukáš Hložanka -
Tvorba destinačního portfolia leteckého dopravce
Tomasz Jelen -
Letecká doprava v ČR z hlediska jednotlivých leteckých dopravců
Jakub Pochop -
Letecká nákladní doprava na regionálních letištích v České republice
Martin Aster -
Vojenská letecká doprava pro krizové situace
Jan Sokolovský
Název
Vložil
Vloženo
Práva