Bc. Nikol Maštalířová

Master's thesis

Význam marketingu při zavádění nové technologie ve výrobním podniku

The marketing relevancy while implementing a new technology in a manufacturing concern
Abstract:
ABSTRAKT Diplomová práce „Význam marketingu při zavádění nové technologie ve výrobním podniku“ je zpracována pro podnik EDECKO, a.s., konkrétně Oddělení obnovitelných zdrojů energie, na základě prostudované odborné literatury, konzultací s vedoucím diplomové práce, Ing. Oldřichem Vávrou, CSc. a vedoucím oddělení Obnovitelných zdrojů energie, Ing. Štěpánem Ctiborem Benešem. V první části práce jsou …more
Abstract:
ABSTRACT The thesis „Marketing relevancy while implementing a new technology into a manufacturing concern“ is elaborated for the board of management EDECKO, Inc., the department of a renewable energy resources especially. It is done on the basis of read up on literatura and Ing. Oldřich Vávra, CSc. and Ing. Štěpán Ctibor Beneš given consultations. The first part includes a theoretic ways-out for a …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 10. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 11. 2009
  • Supervisor: Ing. Oldřich Vávra, CSc.
  • Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance