Význam marketingu při zavádění nové technologie ve výrobním podniku – Bc. Nikol Maštalířová
Bc. Nikol Maštalířová
Master's thesis
Význam marketingu při zavádění nové technologie ve výrobním podniku
The marketing relevancy while implementing a new technology in a manufacturing concern
Abstract:
ABSTRAKT Diplomová práce „Význam marketingu při zavádění nové technologie ve výrobním podniku“ je zpracována pro podnik EDECKO, a.s., konkrétně Oddělení obnovitelných zdrojů energie, na základě prostudované odborné literatury, konzultací s vedoucím diplomové práce, Ing. Oldřichem Vávrou, CSc. a vedoucím oddělení Obnovitelných zdrojů energie, Ing. Štěpánem Ctiborem Benešem. V první části práce jsou …moreAbstract:
ABSTRACT The thesis „Marketing relevancy while implementing a new technology into a manufacturing concern“ is elaborated for the board of management EDECKO, Inc., the department of a renewable energy resources especially. It is done on the basis of read up on literatura and Ing. Oldřich Vávra, CSc. and Ing. Štěpán Ctibor Beneš given consultations. The first part includes a theoretic ways-out for a …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 10. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/q4gf0/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 11. 2009
- Supervisor: Ing. Oldřich Vávra, CSc.
- Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketingový mix Penzionu ve Věži
Kolesárová Kolesárová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Pavlína Sasinová -
Marketingový mix společnosti Kluge & Co
Svobodová Svobodová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Marketingový mix hotelu Kempa
Kateřina Hamplová -
Marketingový mix vybrané prodejny
Natálie Švihálková -
Green marketing
Kateřina Menšíková -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ