Bc. Nikol Maštalířová

Master's thesis

Význam marketingu při zavádění nové technologie ve výrobním podniku

The marketing relevancy while implementing a new technology in a manufacturing concern
Anotácia:
ABSTRAKT Diplomová práce „Význam marketingu při zavádění nové technologie ve výrobním podniku“ je zpracována pro podnik EDECKO, a.s., konkrétně Oddělení obnovitelných zdrojů energie, na základě prostudované odborné literatury, konzultací s vedoucím diplomové práce, Ing. Oldřichem Vávrou, CSc. a vedoucím oddělení Obnovitelných zdrojů energie, Ing. Štěpánem Ctiborem Benešem. V první části práce jsou …viac
Abstract:
ABSTRACT The thesis „Marketing relevancy while implementing a new technology into a manufacturing concern“ is elaborated for the board of management EDECKO, Inc., the department of a renewable energy resources especially. It is done on the basis of read up on literatura and Ing. Oldřich Vávra, CSc. and Ing. Štěpán Ctibor Beneš given consultations. The first part includes a theoretic ways-out for a …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 10. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 11. 2009
  • Vedúci: Ing. Oldřich Vávra, CSc.
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance