Význam marketingu při zavádění nové technologie ve výrobním podniku – Bc. Nikol Maštalířová
Bc. Nikol Maštalířová
Diplomová práce
Význam marketingu při zavádění nové technologie ve výrobním podniku
The marketing relevancy while implementing a new technology in a manufacturing concern
Anotace:
ABSTRAKT Diplomová práce „Význam marketingu při zavádění nové technologie ve výrobním podniku“ je zpracována pro podnik EDECKO, a.s., konkrétně Oddělení obnovitelných zdrojů energie, na základě prostudované odborné literatury, konzultací s vedoucím diplomové práce, Ing. Oldřichem Vávrou, CSc. a vedoucím oddělení Obnovitelných zdrojů energie, Ing. Štěpánem Ctiborem Benešem. V první části práce jsou …víceAbstract:
ABSTRACT The thesis „Marketing relevancy while implementing a new technology into a manufacturing concern“ is elaborated for the board of management EDECKO, Inc., the department of a renewable energy resources especially. It is done on the basis of read up on literatura and Ing. Oldřich Vávra, CSc. and Ing. Štěpán Ctibor Beneš given consultations. The first part includes a theoretic ways-out for a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 10. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/q4gf0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 11. 2009
- Vedoucí: Ing. Oldřich Vávra, CSc.
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix Penzionu ve Věži
Kolesárová Kolesárová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Pavlína Sasinová -
Marketingový mix společnosti Kluge & Co
Svobodová Svobodová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Marketingový mix hotelu Kempa
Kateřina Hamplová -
Marketingový mix vybrané prodejny
Natálie Švihálková -
Green marketing
Kateřina Menšíková -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ