Šírenie a vplyv fake news v čase pandémie COVID-19 – Veronika Špotáková
Veronika Špotáková
Bachelor's thesis
Šírenie a vplyv fake news v čase pandémie COVID-19
Šírenie a vplyv fake news v čase pandémie COVID-19
Anotácia:
Cílem práce je popsat problematiku šíření falešných zpráv pomocí sociálních sítí se zaměřením na období pandemie koronaviru. Vysvětluje, co jsou to falešné zprávy, jak vznikají a jak se šíří. Teoretická část se také zaměřuje na prevenci uživatelů sociálních sítí proti falešným zprávám a popis obrany sociálních sítí proti jejich šíření. Praktická část se zaměřuje na zodpovězení výzkumných otázek pomocí …viacAbstract:
The thesis aims to describe the issue of fake news dissemination using social networks, focusing on the period of the coronavirus pandemic. It explains what fake news is, how it is created and how it spreads. The theoretical part also focuses on the prevention of social network users against fake news and the description of social networking defences against the spread. The practical part focuses on …viacAbstract:
Práca sa zameriava na popis problematiky šírenia fake news pomocou sociálnych sietí zameranej na obdobie pandémie koronavírusu. Vysvetľuje, čo sú fake news, ako vznikajú a akým spôsobom sa šíria. V teoretickej časti sa taktiež zameriava na prevenciu užívateľa sociálnych sietí proti fake news a popisu ochranných prostriedkov sociálnych sietí proti šíreniu. Praktická časť je zameraná na zodpovedanie …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86128
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2022
- Vedúci: Richard Papík
- Oponent: Vilém Sklenák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86128
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Informační média a služby
Práce na příbuzné téma
-
Sociálne siete v destinačnom marketingu
Katarína Hegedüšová -
Sociálne siete a ich vplyv na správanie súvisiace so zdravím u ľudí so zdravotnými ťažkosťami
Lucia Tupá -
Komunikačné a sociálne siete v riadení firmy XY a ich vplyv na zamestnancov
Veronika Gaľašová -
Sociálne siete a ich význam pre cestovný ruch
Veronika Demčíkova -
Sociálne siete ako faktor ovplyvňujúci správanie turistov v cestovnom ruchu
Lenka Zajacová -
Internetové sociálne siete ako nástroj sebaprezentácie mladých hudobných interpretov v ČR a na Slovensku
Matej Zeliska -
Sosiálne siete ako marketingový nástroj
Šimon Kavický -
Sociálne siete a ich využitie pri propagácii turistickej destinácie
Jana Handzušová