Marek PŘÍBRAMSKÝ
Bachelor's thesis
Marketing knih
Marketing of books
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce "Marketing knih" je analýza prostředí knižního trhu v České republice, dále analýza stávajícího marketingového a obchodního řízení spisovatele Jakuba Praibiše a jeho knih a následný návrh zlepšení marketingového řízení tohoto autora a formulace jeho doporučení. Teoretická část této práce se zabývá podstatou a náležitostmi knihy, teorií marketingu s důrazem na knižní marketing …viacAbstract:
The subject of this bachelor thesis on "Marketing of books" is a Czech books market's backround analysis, an analysis of present marketing and business proceeding of the writer Jakub Praibiš and its books and subsequent proposal of marketing and business proceeding?s improvement and formulation of his recommendation. The theoretical part of this thesis is concerned with fundaments and essentials of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Kamila Tišlerová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PŘÍBRAMSKÝ, Marek. Marketing knih. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Trade and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové komunikace vybraných českých nakladatelství prostřednictvím sociálních sítí Facebook a Instagram
Barbora HOLEŠOVÁ -
Marketingová komunikace Nakladatelství JOTA, s.r.o.
Dominika Nekvindová -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitele nakladatelství Didaktis
Veronika Chlubná -
Analýza marketingové komunikace společnosti Euromedia Group, a.s.
Lucie Kratochvílová -
Marketingová komunikace dětské edukační knihy Nezapomeň na nohy
Daniela Michnová -
Knižní marketing malých nakladatelů
Magdalena Štenclová -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Knižní influenceři a jejich vliv na český knižní trh a čtenáře, Beze jména
Tereza Štěpánková