Školská sociální práce a její využití v oblasti prevence duševního zdraví u žáků – Denisa Buriánková
Denisa Buriánková
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Školská sociální práce a její využití v oblasti prevence duševního zdraví u žáků
Anotace:
Tato absolventská práce se zabývá školskou sociální prací se zaměřením na podporu duševního zdraví žáků druhého stupně základních škol. Cílem práce je ukázat, jakou roli může školský sociální pracovník sehrávat v oblasti podpory duševního zdraví žáků, jakými metodami a přístupy může pracovat a proč by měl být pevnou součástí školního systému. Práce se nejprve věnuje popisu aktuálního stavu duševního …víceAbstract:
This final thesis focuses on school social work with an emphasis on the mental health of lower secondary school pupils. The aim of the thesis is to demonstrate the role that a school social worker can play in supporting students' mental health, the methods and approaches they may use, and why they should be an integral part of the school system. The thesis first describes the current state of children …víceKlíčová slova
školská sociální práce duševní zdraví dětí žáci pubescenti školní prostředí rizikové faktory ochranné faktory wellbeing sociální práce ve školství school social work mental health lower secondary school pupils early adolescence school environment risk factors protective factors social work in education
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2025
Identifikátor:
https://is.caritas-vos.cz/th/lu7rd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2025
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Šotolová
- Oponent: Mgr. Helena Pospíšilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: CARITAS - Vyšší odborná škola sociální OlomoucCARITAS - Vyšší odborná škola sociální Olomouc
vyšší odborný program / obor:
Sociální práce a sociální pedagogika / Sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Writing Practice at Lower Secondary School and Lower Level of Grammar School
Jitka Kolisková -
Teaching vocabulary through mind maps at lower secondary school level
Alena Štěpánková -
Methods and Approaches in Teaching English Grammar at Lower Secondary School Level in the Czech Republic and Vietnam
Thi Lam Nguyenová -
Entrance Exams in English: Transitioning from Lower to Upper-Secondary School
Tadeáš Strnad -
Motivation of urban and country lower-secondary school pupils to learn the English language
Veronika Tobolová -
Development of Communicative Competence in English Language of Learners at Lower Secondary School Through Speaking Activities
Daniela Koňaříková -
Teaching English to Pupils from Socially Disadvantaged Background
Petra Bořková -
Využití konceptu Conflict Resolution Education ve školské sociální práci
Tomáš Kučera