Die Übersetzung von religiösen Werbetexten in der tschechisch-deutschen Relation / Překlad propagačních náboženských textů v česko-německé relaci – Martina ŘÍMANOVÁ
Martina ŘÍMANOVÁ
Diplomová práce
Die Übersetzung von religiösen Werbetexten in der tschechisch-deutschen Relation / Překlad propagačních náboženských textů v česko-německé relaci
The Translalation of religious advertising texts
Abstract:
This thesis deals with the translation of the religious promotional texts in a Czech-German relation. The theoretical part concentrates on a definition of a term translation of an advertisement, strategies of a translation of an advertisement, characteristics of a language of an advertisement and religious texts. The practical part concentrates on the analyses of the German advertising texts of Moravian …víceAbstract:
Tato práce se zabývá překladem propagačních náboženských textů v česko-německé relaci. Teoretická část se věnuje vymezení pojmu překladu reklamy, strategiím překladu reklamy, charakteristice jazyka reklamy a náboženských textů. Praktická část je pak zaměřena na vlastní analýzu německých propagačních textů ochranovské Jednoty bratrské, která analyzuje textově interní a textově externí faktory a poskytuje …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Zveřejnit od: 18. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Hrdinová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŘÍMANOVÁ, Martina. \textit{Die Übersetzung von religiösen Werbetexten in der tschechisch-deutschen Relation / Překlad propagačních náboženských textů v česko-německé relaci}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Filozofická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/qdrctv/.
Jak správně citovat práci
ŘÍMANOVÁ, Martina. Die Übersetzung von religiösen Werbetexten in der tschechisch-deutschen Relation / Překlad propagačních náboženských textů v česko-německé relaci. Ostrava, 2012. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro SŠ - Učitelství základů společenských věd pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Jazyk reklamy a chyby v reklamním textu
Věra Olšanská -
Jazyk reklamy
Petra Malá -
Vývoj reklamy firem Opavia a Vodafone v letech 1990-2011 se zaměřením na jazyk
Jana Karasová -
Persuaze a jazyk reklamy: Analýza tiskových reklamních textů
Štefan Sitáni -
Jazyk reklamy
Katarína Janigová -
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Propagace studijního oboru Angličtina v elektrotechnice a informatice prostřednictvím letáků: jazyk reklamy v praxi
Petr Zahradník -
Jazyk reklamy
Petr Pivoňka