Bc. Mária Bezrouková

Master's thesis

Tvorba komunikační kampaně

Development of communication campaign
Abstract:
This diploma thesis aims at the creation of communication campaign for Internet portal Woman.sk. The work is divided into two parts. The first theoretical part describes the online marketing communication, specifically the marketing content on the websites. Consequently the process of creation of communication campaign, and selected AMSTIK approach, was analyzed. In the following practical part, the …viac
Abstract:
Cieľom diplomovej práce je tvorba komunikačnej kampane internetového portálu Woman.sk. Práca je rozdelená do dvoch častí. V prvej teoretickej časti je opísaná marketingová komunikácia na internete špecializovanú pre obsahový marketing webových stránok. Následne na to rozoberám proces tvorby komunikačnej kampane pre ktorú som zvolila prístup AMSTIK. V druhej už v praktickej časti je na začiatku poredstavený …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2015
  • Vedúci: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ondřej Pešek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Management