Bc. Mária Bezrouková
Master's thesis
Tvorba komunikační kampaně
Development of communication campaign
Abstract:
This diploma thesis aims at the creation of communication campaign for Internet portal Woman.sk. The work is divided into two parts. The first theoretical part describes the online marketing communication, specifically the marketing content on the websites. Consequently the process of creation of communication campaign, and selected AMSTIK approach, was analyzed. In the following practical part, the …viacAbstract:
Cieľom diplomovej práce je tvorba komunikačnej kampane internetového portálu Woman.sk. Práca je rozdelená do dvoch častí. V prvej teoretickej časti je opísaná marketingová komunikácia na internete špecializovanú pre obsahový marketing webových stránok. Následne na to rozoberám proces tvorby komunikačnej kampane pre ktorú som zvolila prístup AMSTIK. V druhej už v praktickej časti je na začiatku poredstavený …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/djnhh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2015
- Vedúci: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ondřej Pešek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba komunikační kampaně
Petronela Darnadiová -
Tvorba komunikační kampaně
Andrej Abel -
Návrh komunikačnej kampane
Gabriel Práczel -
Návrh komunikačnej kampane s využitím digitálnych médií
Miroslav Šimko -
Marketingová komunikácia internetových magazínov pre ženy
Iveta GERŠÁKOVÁ -
Online marketingová komunikácia pre podnikateľský subjekt Splav Hrona
Jakub Švantner -
Marketingová komunikácia firmy
Peter Fabšík -
Marketingová komunikácia prostredníctvom módneho blogu
Natália Drozdová