Scaffoldingové strategie ve výukových materiálech používaných ve výchově k občanství na 2. stupni ZŠ – Bc. Vlastimil ŠKUTA
Bc. Vlastimil ŠKUTA
Diplomová práce
Scaffoldingové strategie ve výukových materiálech používaných ve výchově k občanství na 2. stupni ZŠ
Scaffolding strategies in teaching and learning resources for civic education for lower secondary school
Anotace:
Diplomová práce s názvem Scaffoldingové strategie ve výukových materiálech používaných ve výchově k občanství na 2. stupni ZŠ je zaměřena na komparaci vybraných tištěných a digitálních učebnic. Cílem práce je realizovat empirické šetření zaměřené na identifikaci scaffoldingových strategií ve výukových materiálech ve výchově k občanství na 2. stupni ZŠ. Smyslem šetření je zjistit, zda a jak se případně …víceAbstract:
The thesis entitled Scaffolding strategies in teaching and learning resources for civic education for lower secondary school focuses on the comparison of selected printed and digital textbooks. The aim of the thesis is to realize an empirical survey focused on the identification of scaffolding strategies in the teaching and learning resources for civic education for lower secondary school. The purpose …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Zuzana Sikorová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠKUTA, Vlastimil. \textit{Scaffoldingové strategie ve výukových materiálech používaných ve výchově k občanství na 2. stupni ZŠ}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/qdu13u/.
Jak správně citovat práci
ŠKUTA, Vlastimil. Scaffoldingové strategie ve výukových materiálech používaných ve výchově k občanství na 2. stupni ZŠ. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství pedagogiky - Učitelství občanské výchovy pro 2. stupeň ZŠ (negarantovaný rozvrh)
Práce na příbuzné téma
-
Lernstrategien als Scaffolding in DaF-Lehrwerken
Pavlína Černíková -
Scaffolding strategies in CLIL history lessons: A Case Study
Eva Šolcová