Adaptace marketingové strategie dánské farmaceutické firmy H. Lundbeck A/S pro trh České republiky – Ing. Zuzana NÁMĚSTKOVÁ
Ing. Zuzana NÁMĚSTKOVÁ
Bachelor's thesis
Adaptace marketingové strategie dánské farmaceutické firmy H. Lundbeck A/S pro trh České republiky
Adaptation of the marketing strategy of the Danish pharmaceutical company H. Lundbeck A/S on the Czech market
Abstract:
Tato bakalářská práce se snaží popsat, jakým způsobem je schopna dceřiná farmaceutická firma Lundbeck Česká republika s.r.o. adaptovat na lokální podmínky a současnou situaci v České republice marketingovou strategii konkrétního originálního produktu vytyčenou dánskou mateřskou firmou H.Lundbeck A/S. Tato firma působí v oblasti léků centrálního nervového systému a v současné době se potýká s kritickou …moreAbstract:
This bachelor thesis intends to describe how the pharmaceutical subsidiary company named Lundbeck Česká republika s.r.o. is able to adopt the marketing strategy stipulated by the Danish global company named H.Lundbeck A/S of the concrete original product on the local conditions and the current situation in the Czech Republic. The company operates on the CNS field and currently has to deal with a critical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 3. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2010
- Supervisor: Ing. Mgr. Lenka Nigrinová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NÁMĚSTKOVÁ, Zuzana. \textit{Adaptace marketingové strategie dánské farmaceutické firmy H. Lundbeck A/S pro trh České republiky}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2010. Available from: https://theses.cz/id/qdu8q0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
NÁMĚSTKOVÁ, Zuzana. Adaptace marketingové strategie dánské farmaceutické firmy H. Lundbeck A/S pro trh České republiky. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing
Theses on a related topic
-
Farmaceutický trh Ruské federace a investiční možnosti firmy Block, a.s.
Vojtěch Navrátil -
Projekt konkurenční strategie farmaceutické firmy zaměřený na uvedení nového produktu na český trh
Lenka Moťková -
Přínosy internetového marketingu pro vybranou společnost ve zdravotnictví
Eva Votočková -
Orchestration tool for the modular computing subsystem of the ANALYZA platform
Richard Kyčerka -
Plán na podporu oživení Evropy - Recovery plan. Analyza evopských předpisů a jejich dopad do národního práva
Ivo Šťastný -
Fundamentální analyza akcie Exxon Mobil Corporation
Anastasiia Mamleeva -
Analyza vybranych rizik pro mestskou cast Prahy 4
Kamila Drapalova -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková