Digital versus traditional marketing for perfume products – Saule Turgambayeva
Saule Turgambayeva
Bakalářská práce
Digital versus traditional marketing for perfume products
Abstract:
This thesis focuses on Traditional and Digital Communication Channels for Perfume products. The theoretical part is based on a review and research of current literature covering the definition of a perfume product, its types, the process of manufacturing, marketing, and the definition of traditional and digital advertising channels. The practical part mainly consists of the analysis of questionnaire …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of Marketing Communication Channels of Toyota Czech Republic
Petra Jílková -
The role of new media in a modern marketing communication
Anne-Charlotte Andrieux -
The impacts of digital marketing on consumer behavior in Cambodia
Sokagnna Tiv -
Effectiveness of Sex in the Advertisement: Compar ison of Consumer Reaction of British and Japanese
Uyuki Tanaka -
A Discourse Analysis of E-shop Perfume Descriptions
Aneta Holíková -
Marketing Plan to Introduce Industrial Packaging Products onto the European Market – based on products of the Pera Plastic company
Orkhan Rza -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Artur Zhuravlev -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Bakhtiyar Sissengali
Název
Vložil
Vloženo
Práva