Pobyt dětí předškolního věku ve venkovním prostředí – Dominika Škardová
Dominika Škardová
Bachelor's thesis
Pobyt dětí předškolního věku ve venkovním prostředí
Preschool Children´s Time Spent in an Outdoor Environment
Abstract:
Cílem našeho výzkumu je zjistit, kolik času tráví děti předškolního věku ve venkovním prostředí a jaké faktory ovlivňují délku jejich pobytu venku. Teoretická část naší práce se zaměřuje na různé aspekty pobytu venku u dětí předškolního věku. Začínáme zkoumáním vlivu pobytu venku na fyzické, psychické a sociální zdraví dětí. Dále se zabýváme prostředím venku ve školkách, jak tradičních, tak alternativních …moreAbstract:
The aim of our research is to find out how much time preschool children spend outdoors and what factors influence the length of their time outdoors. The theoretical part of our work focuses on different aspects of outdoor time for preschool children. We begin by examining the impact of outdoor time on children's physical, psychological and social health. Next, we examine the outdoor environment in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Škardová, Dominika. Pobyt dětí předškolního věku ve venkovním prostředí. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Social Pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Využití Albi tužky na prvním stupni základní školy a v předškolním období školy mateřské
Věra KRCHOVÁ -
Komunikace mateřské školy s rodinou a metody vzdělávání dětí předškolního věku uplatňované v období omezení provozu mateřských škol
Lucie Svědirohová -
Pobyt venku jako specifická forma vzdělávání ve vybraných mateřských školách okresu Plzeň - jih
Hana CEJPOVÁ -
Pobyt venku jako specifická forma vzdělávání zaměřená na enviromentální výchovu v lesních mateřských školách
Petra TROUPOVÁ -
Pobyt dětí ve venkovním prostředí: porovnání veřejných a lesních mateřských škol
Kateřina Blažeková -
Pobyt venku jako výchovně vzdělávací prostředek v předškolním období
Lenka Dékány -
Spontánní projevy dětí předškolního věku při pobytu venku jako východisko výtvarných činností
Eliška Zubíčková -
Volná hra dětí v MŠ při pobytu venku - případová studie
Alena HLAVÁČOVÁ