Mystery shopping ve službách – Bc. Lucyna Byrtusová
Bc. Lucyna Byrtusová
Bakalářská práce
Mystery shopping ve službách
Mystery shopping in services
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení kvality poskytovaných služeb zákazníkům pomocí metody marketingového výzkumu mystery shopping. V teoretické části jsou vyjmenovány a popsány pojmy týkající se marketingu služeb, marketingového výzkumu se zaměřením na mystery shopping. V úvodu praktické části jsou blíže charakterizovány vybrané bankovní subjekty. Dále je popsán detailněji scénář a dotazník, na základě …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to evaluate the quality of services provided to customers using the method of marketing research mystery shopping. In the theoretical part, the concepts related to service marketing, marketing research with a focus on mystery shopping are listed and described. In the introduction to the practical part, selected banking entities are characterized in more detail. Furthermore …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/js1ao/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
- Oponent: Ing. Květoslava Řezníčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Nikola Holzeplová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Tereza Woznicová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Štěpánka Kašparová -
Marketingový výzkum kvality služeb vybrané společnosti pomocí metody Mystery Shopping
Lucie Tomášková -
Mystery shopping - výhody a nevýhody
Michal Šindelář -
Využití metody Mystery Shopping při hodnocení služeb banky
Tereza Kvášová