Bc. Lucyna Byrtusová

Bakalářská práce

Mystery shopping ve službách

Mystery shopping in services
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení kvality poskytovaných služeb zákazníkům pomocí metody marketingového výzkumu mystery shopping. V teoretické části jsou vyjmenovány a popsány pojmy týkající se marketingu služeb, marketingového výzkumu se zaměřením na mystery shopping. V úvodu praktické části jsou blíže charakterizovány vybrané bankovní subjekty. Dále je popsán detailněji scénář a dotazník, na základě …více
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is to evaluate the quality of services provided to customers using the method of marketing research mystery shopping. In the theoretical part, the concepts related to service marketing, marketing research with a focus on mystery shopping are listed and described. In the introduction to the practical part, selected banking entities are characterized in more detail. Furthermore …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/js1ao/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Květoslava Řezníčková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing