Bc. Lucyna Byrtusová

Bachelor's thesis

Mystery shopping ve službách

Mystery shopping in services
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení kvality poskytovaných služeb zákazníkům pomocí metody marketingového výzkumu mystery shopping. V teoretické části jsou vyjmenovány a popsány pojmy týkající se marketingu služeb, marketingového výzkumu se zaměřením na mystery shopping. V úvodu praktické části jsou blíže charakterizovány vybrané bankovní subjekty. Dále je popsán detailněji scénář a dotazník, na základě …more
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is to evaluate the quality of services provided to customers using the method of marketing research mystery shopping. In the theoretical part, the concepts related to service marketing, marketing research with a focus on mystery shopping are listed and described. In the introduction to the practical part, selected banking entities are characterized in more detail. Furthermore …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
  • Reader: Ing. Květoslava Řezníčková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Marketing / Marketing