Bc. Lucyna Byrtusová
Bachelor's thesis
Mystery shopping ve službách
Mystery shopping in services
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení kvality poskytovaných služeb zákazníkům pomocí metody marketingového výzkumu mystery shopping. V teoretické části jsou vyjmenovány a popsány pojmy týkající se marketingu služeb, marketingového výzkumu se zaměřením na mystery shopping. V úvodu praktické části jsou blíže charakterizovány vybrané bankovní subjekty. Dále je popsán detailněji scénář a dotazník, na základě …moreAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to evaluate the quality of services provided to customers using the method of marketing research mystery shopping. In the theoretical part, the concepts related to service marketing, marketing research with a focus on mystery shopping are listed and described. In the introduction to the practical part, selected banking entities are characterized in more detail. Furthermore …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2024
Identifier:
https://is.slu.cz/th/js1ao/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
- Reader: Ing. Květoslava Řezníčková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Nikola Holzeplová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Tereza Woznicová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Štěpánka Kašparová -
Marketingový výzkum kvality služeb vybrané společnosti pomocí metody Mystery Shopping
Lucie Tomášková -
Mystery shopping - výhody a nevýhody
Michal Šindelář -
Využití metody Mystery Shopping při hodnocení služeb banky
Tereza Kvášová