Daniel Dvorak

závěrečná práce studenta vyššího odborného studia

Marketingové strategie festivalu Febiofest

Anotace:
Absolventská práce se zabývá marketingovými strategiemi. Zaměřuje se na popis strategického plánování a charakteristiku konkrétních marketingových strategií využívaných festivalem Febiofest. Definována je koncepce marketingu, firemní identity a filmových festivalů. Pomocí kvalitativního výzkumu je provedena analýza nastavených marketingových strategií a komparace jejich efektivity v určitém časovém …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Milan Kratochvíl, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Miloslava Vlková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

VOŠES A SPŠPT

vyšší odborný program:
Personální řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.