Marketingové strategie festivalu Febiofest – Daniel Dvorak
Daniel Dvorak
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Marketingové strategie festivalu Febiofest
Anotace:
Absolventská práce se zabývá marketingovými strategiemi. Zaměřuje se na popis strategického plánování a charakteristiku konkrétních marketingových strategií využívaných festivalem Febiofest. Definována je koncepce marketingu, firemní identity a filmových festivalů. Pomocí kvalitativního výzkumu je provedena analýza nastavených marketingových strategií a komparace jejich efektivity v určitém časovém …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Milan Kratochvíl, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Miloslava Vlková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DVORAK, Daniel. \textit{Marketingové strategie festivalu Febiofest}. Online. Absolventská práce. Praha: Vyšší odborná škola ekonomických studií a Střední průmyslová škola potravinářských technologií. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/qem6bf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
VOŠES A SPŠPT
vyšší odborný program:
Personální řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.