Daniel Dvorak

závěrečná práce studenta vyššího odborného studia

Marketingové strategie festivalu Febiofest

Abstract:
Absolventská práce se zabývá marketingovými strategiemi. Zaměřuje se na popis strategického plánování a charakteristiku konkrétních marketingových strategií využívaných festivalem Febiofest. Definována je koncepce marketingu, firemní identity a filmových festivalů. Pomocí kvalitativního výzkumu je provedena analýza nastavených marketingových strategií a komparace jejich efektivity v určitém časovém …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Milan Kratochvíl, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Miloslava Vlková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

VOŠES A SPŠPT

vyšší odborný program:
Personální řízení

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.