Daniel Dvorak
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Marketingové strategie festivalu Febiofest
Abstract:
Absolventská práce se zabývá marketingovými strategiemi. Zaměřuje se na popis strategického plánování a charakteristiku konkrétních marketingových strategií využívaných festivalem Febiofest. Definována je koncepce marketingu, firemní identity a filmových festivalů. Pomocí kvalitativního výzkumu je provedena analýza nastavených marketingových strategií a komparace jejich efektivity v určitém časovém …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Milan Kratochvíl, Ph.D.
- Reader: Mgr. Miloslava Vlková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DVORAK, Daniel. \textit{Marketingové strategie festivalu Febiofest}. Online. Absolventská práce. Praha: Vyšší odborná škola ekonomických studií a Střední průmyslová škola potravinářských technologií. 2019. Available from: https://theses.cz/id/qem6bf/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
VOŠES A SPŠPT
vyšší odborný program:
Personální řízení
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.