Návrh mezinárodní marketingové strategie studijního programu Economics and management na SU OPF – Bc. Veronika Novotná
Bc. Veronika Novotná
Diplomová práce
Návrh mezinárodní marketingové strategie studijního programu Economics and management na SU OPF
Proposal of an international marketing strategy for the study program Economics and management at SU SBA
Anotace:
Ústředním tématem diplomové práce je mezinárodní marketing studijních programů vyučovaných v anglickém jazyce na českých vysokých školách. Cílem diplomové práce je navrhnout mezinárodní marketingovou strategii Slezské univerzity v Opavě, Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné ve vztahu k navazujícímu magisterskému programu Economics and management. Teoretická část práce poskytuje úvod do mezinárodního …víceAbstract:
The central theme of the diploma thesis is the international marketing of study programs taught in English at Czech universities. The aim of the diploma thesis is to design an international marketing strategy of the Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina in relation to the follow-up Master's degree program Economics and management. The theoretical part of the thesis …víceKlíčová slova
mezinárodní marketing mezinárodní vzdělávání marketingová strategie strategický management marketingová komunikace propagace studijní program anglický jazyk výuka vysokoškolské vzdělávání veřejná vysoká škola Slezská univerzita zahraniční student zahraniční absolvent samoplátce ambasador internacionalizace agentura
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/sfw3k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2022
- Vedoucí: doc. RNDr. Ing. Roman Šperka, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVOTNÁ, Veronika. \textit{Návrh mezinárodní marketingové strategie studijního programu Economics and management na SU OPF}. Online. Diplomová práce. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/qero6o/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vysokoškolské vzdělávání jako produkt ve vzdělanostní společnosti: sémiotická analýza webových stránek vysokých škol
Eva Doubravová -
Marketingová podpora zájmu o vysokoškolské studium technického směru
Hana Šromová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace vysoké školy
Eva Hromádková -
Interní komunikace jako strategický nástroj managementu firmy
Valérie Štursová -
Interní komunikace jako strategický prostředek managementu pro dosažení souladu se zaměstnanci s důrazem na krizovou situaci ve firmě
Pavel Smola -
Význam personalistiky pro management organizace se zaměřením na konkrétní instituci
Dagmar Tomková -
Strategická komunikace a její možnosti při eliminaci šíření dezinformací
Adéla Wachsmannová