Budování marketingové výhody ve vybraném podniku cestovního ruchu za využití aroma marketingu – Aneta PAUKNEROVÁ
Aneta PAUKNEROVÁ
Bachelor's thesis
Budování marketingové výhody ve vybraném podniku cestovního ruchu za využití aroma marketingu
Building marketing advantage by using aroma marketing in the selected company in tourism
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá studiem vlivu aroma marketingu na zákazníky v rámci restauračního zařízení Penzion Pohádka. Sebraná data z dotazníkového šetření a pozorování analyzují, zda má tento typ marketingu dopad na spokojenost zákazníků v dané restauraci. Hlavním cílem bakalářské práce je návrh konkrétní aplikace aroma marketingu ve vybraném podniku cestovního ruchu. Metodika zahrnuje kombinaci kvantitativního …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the study of the influence of aroma marketing on customers in the restaurant Penzion Pohádka. The data collected from questionnaire survey and observation analyses whether this type of marketing has an impact on customer satisfaction in the restaurant. The main objective of the bachelor thesis is to propose a specific application of aroma marketing in the selected tourism …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Tereza Waldhauserová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAUKNEROVÁ, Aneta. \textit{Budování marketingové výhody ve vybraném podniku cestovního ruchu za využití aroma marketingu}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Economics. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/qet193/.
Jak správně citovat práci
PAUKNEROVÁ, Aneta. Budování marketingové výhody ve vybraném podniku cestovního ruchu za využití aroma marketingu. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Tourism / Tourism
Práce na příbuzné téma
-
Budování marketingové výhody ve vybraném podniku cestovního ruchu za využití aroma marketingu
Kristýna RAMBOVÁ -
Vůně dálek, vůně květů. Výtvarná kazuistika klientky s diagnózou duševního onemocnění
Tereza SMETANOVÁ -
Koncepce multisenzorického muzea: jak používat vůně ke komunikaci s návštěvníky
Daria Kozhevnikova -
Světlo a vůně
Veronika Chovancová -
Využití vůně v marketingové komunikaci
Lenka Hnátová -
Vnímají I. duplicatus a I. typographus stejné hostitelské vůně?
Jaromír Bláha -
Možnosti vzniku vady medicinální chutě a vůně v pivu
Jan Straka -
Vůně antropologie: etnografie parfému
Dominika Kubínová
Názov
Vložil
Vložené
Práva