Comparison of the World's Biggest e-Tailing Companies: Amazon and Alibaba – Siyavush Farzaliyev
Siyavush Farzaliyev
Bakalářská práce
Comparison of the World's Biggest e-Tailing Companies: Amazon and Alibaba
Srovnání největších světových e-Tailing společností: Amazon a Alibaba
Anotace:
Výzkum byl zaměřen na analýzu marketingových perspektiv a komunikačních nástrojů Alibaba a Amazon. Nejprve byl k dosažení cíle využit sekundární výzkum založený na již existujících online a offline publikacích jako jsou knihy, WebSimilar, Statista a další. Za druhé, k provedení hloubkové analýzy autor použil primární výzkum tak, že upřednostnil testování použitelnosti na 6 účastnících, aby analyzoval …víceAbstract:
The research was aimed at analysing the marketing perspectives and communication tools of Alibaba and Amazon. Firstly, to reach the goal, there was used the secondary research based on already existing online and offline publications such as books, WebSimilar, Statista and others. Secondly, to conduct an in-depth analysis, the author used the primary research by preferring the usability testing on …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85296
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2022
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Daniela Kolouchová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85296
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Growth Strategy of iPrice on the E-commerce Market in South East Asia
Tomáš Hons -
The Role of Search Engine Optimization (SEO) in E-commerce Sales
Divyanshi Thummar -
Assessment of the financial position and performance of the company Amazon operating in the e-commerce industry
Aowei Liu