Siyavush Farzaliyev

Bakalářská práce

Comparison of the World's Biggest e-Tailing Companies: Amazon and Alibaba

Srovnání největších světových e-Tailing společností: Amazon a Alibaba
Anotace:
Výzkum byl zaměřen na analýzu marketingových perspektiv a komunikačních nástrojů Alibaba a Amazon. Nejprve byl k dosažení cíle využit sekundární výzkum založený na již existujících online a offline publikacích jako jsou knihy, WebSimilar, Statista a další. Za druhé, k provedení hloubkové analýzy autor použil primární výzkum tak, že upřednostnil testování použitelnosti na 6 účastnících, aby analyzoval …více
Abstract:
The research was aimed at analysing the marketing perspectives and communication tools of Alibaba and Amazon. Firstly, to reach the goal, there was used the secondary research based on already existing online and offline publications such as books, WebSimilar, Statista and others. Secondly, to conduct an in-depth analysis, the author used the primary research by preferring the usability testing on …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2022
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Daniela Kolouchová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85296

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management